пятница, 24 мая 2013 г.



У  Модулі  11 я переглянула роботи своїх колег, також поділилася з іншими учасниками тренінгу створеними своїми Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Вислухала конструктивні пропозиції та відгуки на свою роботу, та внесла свої пропозиції щодо проектів інших учасників.
Нарешті, ми закінчили свою плідну роботу!

четверг, 23 мая 2013 г.




Модуль  10 допоміг мені з'ясувати  роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
 так як при навчанні за методом проектів учитель витрачає менше часу на викладання навчального змісту учням, процес навчання має бути добре організованим для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст.Насправді учитель вже не повинен бути просто лектором, але нажаль система тисне, та і більшість вчителів не будуть перевчати себе на нову роль.Тому учителю необхідно розробити інструментарій, що має допомогти йому збирати, пояснювати та використовувати відомості про процес навчання учнів, розробити такі засоби, які допоможуть йому зосередитися на тому, чому і як навчаються учні. Під час переходу з позиції традиційного вчителя до ролі фасилітатора вам необхідно відшліфувати свої нові вміння, допомагаючи учням будувати своє власне навчання.


среда, 22 мая 2013 г.



Робота з модулем № 9
- допомогла мені в організаці учнів для роботи над проектом;

- разом з колегами ми обговорили створені приклади учнівських робіт;
- впевнилася  у необхідності використання інтерактивних методів та технологій
 для підтримки процесу самостіного навчання учнів;
- проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- внесла зміни у план вивчення теми;
- впевнилася у необхідності використання диференційованого підходу до оцінювання учнів.





.

вторник, 21 мая 2013 г.



Модуль 8  допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів" а саме:
 - оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
 -оцінювання має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
  Також можна використовувати різні засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку учнів. Нами було обговорено ідеї залучення учнів до процесу оцінювання. З'ясували, що коли учні залучені до процесу оцінювання, вони розвивають навички самоконтролю над своїм навчанням і почувають себе успішними та здібними.
Тепер я буду більш широко використовувати методи самооцінювання та взаїмооцінювання.



понедельник, 20 мая 2013 г.




У модулі 7 я
- поміркувала як можна використати Інтернет для навчання учнів;
- створила та оцінила приклад учнівської презентації, учнівської публікації,  блоґу;
- внесла зміни до свого плану вивчення теми.

суббота, 18 мая 2013 г.


Модуль 6  допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів, а саме:
1. як швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати її
2. вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем
3. як навчити учнів безпечно працювати в Інтернеті
4. як використовувати блоґи, вікі та онлайн-документи для спільної  співпраці в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
 Вчителі повинні навчити дітей коректно використовувати матеріали для виконання проекту. Дотримуватися авторських прав автора матеріалу,  який буде використаний.






пятница, 17 мая 2013 г.



Модуль 5 допоміг мені осмисити те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання  учнів 21 століття, а саме:
- обговорили в парах презентації навчальних тем,
- попрацювали в парах зі спільним документом за допомогою google- диску,
- ознайомилася з законом про авторське право,
- створила список використаних джерел, необхідних для роботи,
- здійснила планування на майбутнє.